BMW je v kurze, čoho dôkazom je pozícia najziskovejšieho automobilového koncernu na svete. Tá sa dokonca zvyšuje z roka na rok. Ako prémiový výrobca sa nemôže sťažovať, pretože predaj jeho luxusných áut z roka na rok rastie. Výrobca luxusných vozidiel predáva viac ako tie automobilové značky, ktoré sú zamerané na strednú triedu.
Nemecká automobilka tento rok navyše oslávila 100 rokov a nevyzerá to tak, že by svoju fantastickú púť len tak skoro ukončila. Základom BMW bolo, je a vždy bude vytvárať výnimočné automobily, pričom však spoločnosť nezabúda ostať verná svojim tradíciám.
História značky je plná ocenení a víťazstiev. Za minulý rok vyhrala značka vyše 60 ocenení v kategóriách ako sú inovácie, dizajn, športové vlastnosti, kvalita zodpovednosti k životnému prostrediu alebo inteligentná konektivita. Za zmienku stojí ocenenie slovenský Superbrand 2015.
BMW Group si odjakživa zakladá na predvídavom a zodpovednom konaní s jasnou víziou. Ekologický program a sociálna udržateľnosť tvorí nevyhnutnú súčasť stratégie spoločnosti.
S výberom vášho luxusného automobilu vám pomôže Auto Palace Bratislava, ktorý patrí medzi lídrov na európskom automobilovom trhu.
Na Slovensku a Česku je zároveň jednou z najväčších skupín, kedy na trh prináša nové BMW medzi prvými spoločnosťami. Pôsobí ako distribútor a maloobchodný predajca nových a ojazdených áut, kedy ročne zaznamená predaj vyše 8 000 áut. Poskytuje zároveň popredné služby vrátane servisu, predaj náhradných dielov, požičiavanie vozidiel a operatívny lízing.
Auto Palace Bratislava prináša v rámci služieb zákazníkom najvyššie štandardy. O servis BMW sa stará tím technických odborníkov, ktorý bol priamo vyškolení spoločnosťou BMW Group. Pracujú iba s tým najmodernejším diagnostickým vybavením a špeciálnymi nástrojmi.
K dispozícii tu je samozrejme aj nové BMW 7, ktoré predstavuje najväčšiu konkurenciu v boji proti novému Mercedesu-Benz triedy S. Vlajková loď priniesla technológie, ktoré sme na trhu mohli vidieť po prvý krát – najmodernejšie asistenčné systémy, laserové svetlá, používanie karbónu namiesto ocele a zaparkovanie bez nutnosti vodiča za volantom.
Spoločnosť má v ponuke celkovo 12 značiek – BMW, Ford, Hyundai, Infiniti, Jaguar, Mazda, MINI, Mitsubishi, Opel, Peugeot, Qoros a Volvo.