Značka MINI spustila tretiu fázu kampane predstavenia nového modelu MINI Cabrio predstavením krátkeho filmu „This Day Forward”. Nachádza sa na stránke mini.com/stay-open.
Film režíroval oceňovaný režisér Joachim Back, ktorý v roku 2010 získal prestížne ocenenie Oscar za najlepší krátky film „The New Tenants”.
Rozum alebo srdce? Na to, aby sme zistili, čo vlastne chceme, potrebujeme niekedy viacero pokusov. Hlavná postava Jake sa nachádza v presne takejto situácii. Musí sa rozhodnúť či predá svoju nahrávaciu značku za niekoľko miliónov, alebo ponuku odmietne a bude pokračovať v napĺňaní svojho sna v hudobnom biznise.
Film pozostáva z troch epizód, v ktorých Jake nanovo prežíva deň svojho rozhodnutia a ukazuje, ako sa Jake rozhodol nasledovať svoje srdce. Jedinečná technika rozprávania príbehu, ktorá krok za krokom odhaľuje rôzne aspekty a detaily príbehu, vytvára napätie a odhaľuje okolnosti Jakeovej dilemy.
Jake zosobňuje cieľovú skupinu značky MINI s pozitívnym a kozmopolitným prístupom k životu ako aj vlastnosti nového MINI Cabrio, vozidla s radostným a otvoreným duchom.
Krátky film s názvom „This Day Forward” sa natáčal na Miami a v jeho okolí ako aj na Florida Keys. Pobrežie Mexického zálivu s bielymi plážami a palmami a otvorené a multikultúrne mesto Miami korešpondujú s duchom nového MINI Cabrio. Scenár vznikol v úzkej spolupráci medzi značkou MINI a londýnskou agentúrou WCRS. Film režíroval oskarovský režisér Joachim Back.
Dánsky režisér krátkych filmov je vďaka svojim skúsenostiam ideálnym kreatívnym partnerom. Jeho filmárske skúsenosti a cit pre detail robia z tohto filmu oveľa viac než len klasický reklamný spot. Jeho prístup k interpretácii vlastností MINI Cabrio z neho robia niečo naozaj výnimočné.
Fakt, že kampaň využíva krátky film a nie klasické médiá, podčiarkuje novú stratégiu značky MINI zameranú na autentické zážitky a na obsah. MINI sa krátkym filmom oslobodzuje od tradičných reklamných médií a stanovuje nové štandardy.
Značka tak reaguje na meniace sa potreby svojej cieľovej skupiny, ktorá čoraz menej reflektuje na klasickú reklamu. Namiesto toho kampaň využíva Jakeov autentický a uveriteľný príbeh, aby citlivo a moderne vyjadrila hlavné hodnoty značky, ktorými sú vášeň a pozitívny prístup k životu.
„Predstavenie nového modelu MINI Cabrio týmto jedinečným filmom nám pomôže vytvoriť dlhodobý a autentický zážitok, ktorý by sa nepodarilo vyvolať klasickou kampaňou,”
vysvetľuje Marc Lengning, riaditeľ predstavenstva značky MINI.
Krátky film je ústredným motívom globálnej kampane na model MINI Cabrio. Posolstvo kampane „Stay Open” symbolizuje rôznorodosť cieľovej skupiny a nadväzuje na kampaň predchádzajúceho modelu, ktorá sa niesla v duchu posolstva „Always Open”.
Na rozumovej úrovni zdôrazňuje možnosť jazdiť dlhšie s otvorenou strechou, k čomu prispievajú nové prvky výbavy.
Na emocionálnej úrovni reflektuje na dobrodružného ducha kozmopolitnej a otvorenej cieľovej skupiny.